«Powrót

Laureaci badania satysfakcji klientów w 2021 r.

Laureaci badania satysfakcji klientów w 2021 r.

Laureaci badania satysfakcji klientów w 2021 r.

Badanie Satysfakcji Klienta 2021 r.
  • Ministerstwo Finansów wyłoniło laureatów Badania satysfakcji klientów
  • Wyróżnione zostały urzędy w Proszowicach Bochni i Krakowie

Ministerstwo Finansów, na podstawie badania poziomu satysfakcji klientów za kwiecień-grudzień 2021 r. wyłoniło urzędy skarbowe, które otrzymały najwyższe oceny klientów. Zwycięskie Urzędy otrzymały dyplom i list gratulacyjny od Szefa KAS, Magdaleny Rzeczkowskiej i Podsekretarza Stanu w MF, Anny Chałupy.

 

W Małopolsce wyróżnienia otrzymały urzędy w: Proszowicach, Bochni i Krakowie, które uzyskały najlepsze wyniki w swoich kategoriach.

Nazwa urzędu Kategoria Poziom satysfakcji
  US w Proszowicach   Małe urzędy skarbowe 87%
  US w Bochni   Średnie urzędy skarbowe 86%
  US Kraków Stare-Miasto   Duże urzędy skarbowe 87%

 

Wyróżnione w plebiscycie Urzędy Skarbowe z Małopolskiej IAS mogą poszczycić się wynikiem znacznie powyżej średniej krajowej, która wynosi 81%.

 

Wyniki badań opracowano na podstawie ankiet. Osoby, które umówiły wizytę w Urzędzie Skarbowym za pomocą usługi internetowej „Umów wizytę w US" otrzymały na podany adres e-mail ankietę do wypełnienia. Podatnicy odpowiadali na pytania dotyczące 5 obszarów:

• Poziom satysfakcji

• Poziom rekomendacji

• Poziom braku wysiłku

• Poziom pozytywnych emocji

• Poziom pierwszego kontaktu

 

Laureatom gratulujemy!

Źródło fotrografii na slajderze: Togetherness photo created by katemangostar - www.freepik.com