Deklaracja dostępności serwisu Urzędu Skarbowego w Myślenicach

    Deklaracja dostępności serwisu Urzędu Skarbowego w Myślenicach

    Deklaracja dostępności serwisu Urzędu Skarbowego w Myślenicach

    Urząd Skarbowy w Myślenicach (Urząd) zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

    Deklaracja dostępności dotyczy następującej strony internetowej Urzędu

    Data publikacji strony internetowej: 2017-03-01

    Data ostatniej dużej aktualizacji: 2017-03-01

    Stan dostępności cyfrowej

    Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą. Serwis internetowy Urzędu jest zbudowany z dużej ilości podstron, na których zamieszczamy informacje od 2017 r. Niektóre podstrony serwisu, mogą nie być całkowicie dostępne, z powodu następujących niezgodności:

    • Niektóre dokumenty i multimedia nie są w pełni dostępne, ponieważ mogą pochodzić z różnych źródeł, zostały udostępnione przed rokiem 2019, są zbyt obszerne, grafiki nie mają tekstu alternatywnego, itp.,
    • Niektóre elementy strony mogą nie być w pełni dostępne, np. mają za niski kontrast, strona internetowa nie jest responsywna (nie dostosowuje się do wielkości okna przeglądarki), itp.,
    • Na niektórych elementach strony poruszanie się za pomocą klawiatury jest utrudnione.

    Przygotowanie deklaracji dostępności

    Data sporządzenia deklaracji: 2020-07-28

    Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-03-30

    Deklarację sporządzono na podstawie samooceny dokonanej przez organ sektora publicznego.

    Skróty klawiaturowe

    Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej skontaktuj się z Moniką Boczkowską, koordynatorem dostępności cyfrowej w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie. Zgłoś to do na adres e-mail redakcja.ias.krakow@mf.gov.pl lub telefonicznie +48 (12) 255-74-56.

    W zgłoszeniu podaj:

    1. swoje imię i nazwisko,
    2. swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
    3. dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
    4. opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

    Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

    Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

    Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin. Będzie to czas, w którym poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

    Jeżeli nie będziemy mogli zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

    Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę.

    Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań, związanych z dostępnością cyfrową, możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.

    Dostępność architektoniczna

    Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Urzędu znajdziesz się w zakładce Dostępność. Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

    Informacje dodatkowe

    Urząd zapewnia osobom niesłyszącym lub słabo słyszącym możliwość skontaktowania się z urzędem.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie internetowej Urzędu - Informacja dla osób niesłyszących i słabosłyszących.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 04.08.2020 Data publikacji: 04.08.2020 09:51 Data ostatniej modyfikacji: 04.07.2023 14:49
    Autor: Agnieszka Kopijka Osoba publikująca: Agnieszka Kopijka Osoba modyfikująca: Monika Boczkowska
    Rejestr zmian