W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT– 12 665 64 81
VAT– 12 665 62 06
CIT– 12 665 62 22
podatek akcyzowy– 12 681 71 33
spadki/darowizny– 12 665 63 17
PCC– 12 665 63 21
rejestracja podatników– 12 665 62 28
egzekucja administracyjna– 12 665 61 08
rachunkowość podatkowa – 12 665 61 42
komórka wierzycielska– 12 665 62 04
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.krakow.krowodrza@mf.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
- Poniedziałek: 8.00 – 18.00
- Wtorek – Piątek: 8.00 – 15.00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności