Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Urzędzie Skarbowym w Olkuszu

    Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Urzędzie Skarbowym w Olkuszu

    Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Urzędzie Skarbowym w Olkuszu

    Sprawy w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych 
    Wzory wniosków o ulgi w spłacie zobowiązań składanych w Urzędzie Skarbowym w Olkuszu 
     
    1/ Dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej:
    a/ wniosek o ulgę w spłacie zobowiązań: 
    - o rozłożenie na raty zapłaty podatku lub zaległości podatkowych wraz z odsetkami za zwłokę,
    - o rozłożenie na raty zapłaty podatku lub zaległości podatkowych oraz umorzenie odsetek od w/w zaległości,
    - odroczenie terminu płatności podatku lub zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę,
    - umorzenie zaległości podatkowych wraz z odsetkami za zwłokę.
     
    Wraz z wnioskiem o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych należy przedłożyć informację o aktualnej sytuacji finansowej, majątkowej i rodzinnej wnioskodawcy.
     
    2/ Dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą: 
    a/ wniosek o ulgę w spłacie zobowiązań:
    - o rozłożenie na raty zapłaty podatku lub zaległości podatkowych wraz z odsetkami za zwłokę,
    - o rozłożenie na raty zapłaty podatku lub zaległości podatkowych oraz umorzenie odsetek od w/w zaległości,
    - odroczenie terminu płatności podatku lub zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę,
    - umorzenie zaległości podatkowych wraz z odsetkami za zwłokę.
     
    Wraz z wnioskiem o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych należy przedłożyć informację o aktualnej sytuacji finansowej, majątkowej i rodzinnej wnioskodawcy oraz komplet następujących dokumentów:
     
    - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
    - oświadczenia przedsiębiorcy,
    - informacja o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa wnioskującego o udzielenie pomocy de minimis,
    - oświadczenie ORD-HZ.
     
    3/ Dla Spółek Cywilnych, Spółek Jawnych, Spółek Akcyjnych, Spółek z o. o.:
     
    a/ wniosek o ulgę w spłacie zobowiązań:
    - o rozłożenie na raty zapłaty podatku lub zaległości podatkowych wraz z odsetkami za zwłokę,
    - o rozłożenie na raty zapłaty podatku lub zaległości podatkowych oraz umorzenie odsetek od w/w zaległości,
    - odroczenie terminu płatności podatku lub zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę,
    - umorzenie zaległości podatkowych wraz z odsetkami za zwłokę.
     
    Wraz z wnioskiem o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych należy przedłożyć komplet następujących dokumentów:
     
    - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
    - oświadczenia przedsiębiorcy,
    - informacja o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa wnioskującego o udzielenie pomocy de minimis,
    - oświadczenie ORD-HZ.
     
    Szczegółowe informacje udzielane są w pokoju 203 lub pod numerem telefonu 32/626 06 23.
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 09.06.2017 Data publikacji: 11.05.2015 13:14 Data ostatniej modyfikacji: 09.06.2017 10:10
    Autor: Lidia Kubańska Osoba publikująca: Jacek Witecki Osoba modyfikująca: Katarzyna Drabik
    Rejestr zmian