«Powrót

Z e-urzędem nam po drodze. Praktyczne szkolenia podatkowe w Myślenicach

Z e-urzędem nam po drodze. Praktyczne szkolenia podatkowe w Myślenicach

Z e-urzędem nam po drodze. Praktyczne szkolenia podatkowe w Myślenicach

Uczniowie siedzący w ławkach w klasie słuchający z uwagą prowadzącego szkolenie podatkowe w Myślenicach.
Uczniowie siedzący w ławkach w klasie słuchający z uwagą prowadzącego szkolenie podatkowe w Myślenicach.
Uczniowie siedzący w ławkach w klasie słuchający z uwagą prowadzącego szkolenie podatkowe w Myślenicach.
Uczniowie siedzący w ławkach w klasie słuchający z uwagą prowadzącego szkolenie podatkowe w Myślenicach.
Uczniowie siedzący w ławkach w klasie słuchający z uwagą prowadzącego szkolenie podatkowe w Myślenicach.

Urząd Skarbowy w Myślenicach nie zwalnia tempa. Wraz z nowym rokiem szkolnym ruszyła kolejna edycja szkoleń dla młodzieży. Tym razem ich tematykę dyktują młodzi. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licealistów modyfikujemy zakres spotkań. Bardzo cieszy nas otwartość oraz pozytywny odbiór naszego projektu. Uczymy nie tylko teorii, pozwalamy młodym aktywnie uczestniczyć w rejestrowaniu wizyt w naszym urzędzie, edukujemy na temat profilu zaufanego, promujemy usługi e-urzędu skarbowego. Indywidualnie dobieramy potrzeby szkoleniowe do grup tak, żeby nasz projekt miał również wymiar praktyczny.

„Promocja e-urzędu oraz budowanie pozytywnego wizerunku KAS to jedno z naszych priorytetowych zadań"-podkreśla kierownik działu Obsługi Bezpośredniej – Anna Boryczko.

Tylko we wrześniu udało się nam dotrzeć do około 120 przyszłych klientów. Gościliśmy w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych im. Mikołaja Reja, na spotkaniu z IV i V klasą oraz w I Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki na lekcjach przedsiębiorczości.

Licealiści wracają do domów bogatsi o nowe informacje i doświadczenia. Dzielą się nimi z bliskimi. Cieszy nas to, że zdobyta wiedza przekazywana jest dalej. Kolejnym etapem będą spotkania warsztatowe w naszym urzędzie. Zaplanowaliśmy wizyty studyjne.

„Chcemy poznać oczekiwania „młodego pokolenia", żeby móc lepiej przygotować się na nowych klientów. Młodzi wnoszą ogromny potencjał ale i dobrą energię do naszego miejsca pracy"– podkreśla Naczelnik US w Myślenicach Elżbieta Latosiewicz- Prokocka.

Czego więc nauczyli się nasi młodzi Klienci? Jak założyć profil zaufany, dlaczego warto zainstalować aplikację mObywatel, jakie sprawy załatwią przez e-urząd skarbowy. Nie zabrało również teorii na temat podatków przekazanej w sposób lekki z nagrodami za aktywne uczestnictwo.

„Całoroczny cykl spotkań jest dla nas szansą na budowanie pozytywnego wizerunku KAS. W dotarciu do młodych najbardziej pomaga otwartość oraz elastyczność a edukowanie zawsze procentuje"– podsumowuje pracownik działu Obsługi Bezpośredniej - Marzena Rapacz

Zapraszamy do przeglądania galerii.