Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    • elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym
    • telefonicznie – pod numerami telefonu: 18 547 38 31 oraz 18 547 38 34
    • podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Urząd Skarbowy w Nowym Sączu przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
    • wtorek - piątek w godzinach 8:00 - 15:00

    Urząd Skarbowy zlokalizowany jest w trzech budynkach.

    Budynek przy ul. Barbackiego 10, jako siedziba Urzędu – Urzęduje w nim Naczelnik Urzędu i Pierwszy Zastępca Naczelnika Urzędu oraz znajdują się w nim następujące komórki organizacyjne tut. Urzędu:

    • Pierwszy Dział Obsługi Bezpośredniej – SOB-1
    • Drugi Dział Obsługi Bezpośredniej – SOB-2
    • Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających – SKA-1
    • Pierwszy Dział Czynności Analitycznych i Sprawdzających – SKA-2
    • Wieloosobowe Stanowisko Spraw Karnych Skarbowych – SKK
    • Dział Wsparcia – SWW

    Budynek przy ul. Sienkiewicza 42 – w nim znajduje się następująca komórka organizacyjna tut. Urzędu:

    • Dział Egzekucji Administracyjnej – SEE.

    Budynek przy ul. Sienkiewicza 44 – urzęduje w nim Drugi Zastępca Naczelnika Urzędu oraz znajdują się w nim następujące komórki organizacyjne tut. Urzędu:

    • Drugi Dział Czynności Analitycznych i Sprawdzających – SKA-3
    • Referat Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej – SKI
    • Pierwszy Referat Spraw Wierzycielskich – SEW-1
    • Drugi Referat Spraw Wierzycielskich – SEW-2
    • Dział Kontroli Podatkowej – SKP
    • Trzeci Dział Czynności Analitycznych i Sprawdzających – SKA-4
    • Pierwszy Referat Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług – SPV-1
    • Drugi Referat Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług – SPV-2
    • Dział Podatków Majątkowych i Sektorowych – SPM
    • Pierwszy Referat Spraw Wierzycielskich – SEW-1
    • Drugi Referat Spraw Wierzycielskich – SEW-2
    • Dział Egzekucji Administracyjnej – SEE
    • Referat Podatku Akcyzowego i Podatku od Gier – SPA
    • Dział Rachunkowości – SER

     

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 06.06.2017 Data publikacji: 14.05.2015 13:49 Data ostatniej modyfikacji: 01.12.2020 11:25
    Autor: Mariusz Łukasik Osoba publikująca: Elżbieta Pietrzak Osoba modyfikująca: Agnieszka Kopijka
    Rejestr zmian