«Powrót

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:

PIT – nr telefonu 12 29 38 125, 12 2938 187, 12 2938 188, 12 2938 190
VAT – nr telefonu 12 29 38 154, 12 29 38 122, 12 29 38 176, 12 29 38 115, 12 29 38 132
CIT – nr telefonu 12 29 38 129, 12 29 38 189
PCC – nr telefonu 12 29 38 274
spadki/darowizny – nr telefonu 12 29 38 218
rejestracja podatników – nr telefonu 12 29 38 157
egzekucja administracyjna – nr telefonu 12 29 38 133, 12 29 38 137
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 12 29 38 209, 12 29 38 210, 12 29 38 295
komórka wierzycielska – nr telefonu 12 29 38 217, 12 29 38 211

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.krakow.stare-miasto@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • Środa od 9:00 do 15:00
  • Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności